Mat, nöje, familj
Det är flera år sedan vårt samarbete med det danska snabbmatsvarumärket Sunset Boulevard började. Ända sedan vår första kampanj tillsammans är det ett samarbete som har visat sig vara ett ”vinnande koncept”. Anledningen till det är ganska uppenbar. Både Sunset Boulevard och Cartamundi Nordic strävar efter att föra människor samman – familjer mest av allt. I dessa tider av digital uppkoppling via smarttelefoner och surfplattor vet vi alla att inget slår den äkta varan. Ingenting är bättre än att sitta runt ett bord med vänner och familj och ha det roligt tillsammans. Det fortsätter att vara vad folk värdesätter högst. Så i detta ligger vårt ömsesidiga engagemang – att skapa stunder av gemenskap för alla. Mat, nöje, familj. De är de tre grundläggande ingredienserna för alla kampanjer som Sunset Boulevard och Cartamundi Nordic har gjort tillsammans hittills.
En lyckad mix
Den här kampanjen är ett strålande exempel på samarbete. Vi samlade våra smarta huvuden i ett rum och började bolla idéer med varandra eftersom syftet var att komma på ett helt nytt spel. Vår konstruktionsavdelning, och naturligtvis Sunset Boulevard som kund, har arbetat nära tillsammans för att till slut få fram ett resultat som var bortom allas förväntan.
Sunset Boulevard och Cartamundi har gjort sju kampanjer tillsammans sedan 2014, och fler ”läckra” grejer är på gång inom en snar framtid. Njut av en läcker måltid på Sunset Boulevard och, vad du än gör, fortsätt spela 😉
Kontakt
Vill du diskutera ett projekt med oss, ta kontakt!